Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kredentsar S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Kredentsar S. 
Algorithm and software implementation of international meteorological codes decoding method [Електронний ресурс] / S. Kredentsar, S. Rudas, H. Ivlieva // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 3. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_3_13
Розроблено алгоритм, що надає змогу розшифрувати міжнародний метеорологічний код METAR, розглядаючи кожен з елементів коду. Виконано програмну реалізацію методів розшифрування міжнародного метеорологічного коду METAR і подання його в зрозумілому для будь-якого користувача вигляді.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.515 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Kredentsar S. 
Software implementation methods of detection and resolution of potential conflicts between aircraft [Електронний ресурс] / S. Kredentsar, M. Chorna // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_3_8
Показано, що кожен день під час тисяч комерційних і військових польотів життя багатьох пасажирів залежать від реалізації правил техніки безпеки, прийнятих для захисту суспільних інтересів. Розглянуто потенційно конфліктні ситуації (ПКС), які виникають в конкретний момент часу, рішення екіпажу літака про зміну параметрів руху, своєчасне та належне виконання яких забезпечить безпечний рух, дотримуючись мінімуму ешелонування. Розроблено комплекс алгоритмів, що надають змогу визначити і вирішити потенційно можливу конфліктну ситуацію між повітряними кораблями на попутних, зустрічних треках та треках, що перетинаються. Виконано програмну реалізацію методів виявлення та вирішення ПКС між повітряними кораблями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.561 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kredentsar S. 
Analysis of application of enterprise architecture for modernisation of air traffic management systems [Електронний ресурс] / S. Kredentsar, M. Yastrub // Proceedings of the National aviation university. - 2018. - № 4. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2018_4_4
У зв'язку зі зростаючою потребою в повітряному транспорті та браком поточної пропускної здатності систем організації повітряного руху (ОрПР) для майбутніх потреб авіатранспорту, є потреба у трансформації поточних систем ОрПР. Будь-яка зміна у складній систем такій як система організації повітряного руху може мати вплив на різних учасників організації повітряного руху, продуктивність системи та її безпеку. Саме тому, є необхідність в засобі для оцінки та передбачення впливу зміни та планування її впровадження в найбільш ефективний спосіб. Архітектура підприємства надає засоби для формування цілісного уявлення про складну систему таку як система організації повітряного руху дозволяючи оцінити вплив змін так допомогти їх впровадити. Можна побачити що архітектура підприємства використовується різними агенціями, організаціями та підприємствами по всьому світі для кращого управління та планування їх діяльності. Така ж методологія може бути застосована в системі організації повітряного руху для її трансформації, щоб задовільнити зростаючу потребу в повітряному транспорті. З виконаного дослідження, можна побачити, що архітектура підприємства використовується в дослідницьких програмах Сполучених Штатів Америки та Європи задля планування трансформації їх систем організації повітряного руху та забезпечення плавного та швидкого впровадження результатів дослідницьких програм. В той час як архітектура підприємства дозволяє отримати цілісне уявлення про стан підприємства, впровадження її може бути викликом. Широке коло експертів є необхідним для опису підприємства з різних перспектив (бізнес-перспективи, операційної та технологічної перспектив, тощо), що робить процес доволі трудомістким. Але існує велика кількість структур для архітектури підприємства та методів розробки архітектури, що сприяють більш плавному та швидкому впровадженню архітектури підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Kredentsar S. M. 
Implementation Prospects of the Remote Tower Concept in Ukraine [Електронний ресурс] / S. M. Kredentsar, M. I. Yastrub // Electronics and control systems. . - 2020. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2020_1_17
Реальная стоимость авиаперевозок снижалась за последние годы, делая авиаперевозки более доступными, что привело к увеличению спроса на них. Это позволило расширить сеть воздушного сообщения и предоставило большее количество направлений для авиаперевозок, включая небольшие региональные аэропорты. Одним из компонентов стоимости авиаперевозки является стоимость аэронавигационных услуг, предоставляемых провайдером с аэронавигационных услуг, и эти расходы являются фиксированными. Для небольших региональных аэропортов с низким и/или нерегулярным трафиком эти расходы могут быть бременем, что ограничивает их развитие. Концепция удаленной аэродромной вышки, разработанная в рамках исследовательской программы в сфере организации воздушного движения "Единое небо Европы" направлена на оптимизации и уменьшения расходов на предоставление аэронавигационных услуг в малых аэропортах, что позволяет им лучше использовать ресурсы и увеличить их доходность. Большую часть трафика в Украине обслуживает несколько стратегических аэропорту, а небольшие региональные аэропорты обслуживают лишь несколько рейсов в день и для предоставления аэронавигационных услуг эти региональные аэропорты оборудовании локальными аэродромными диспетчерскими вышками. Из-за малого количества полетов в региональных аэропортах эти ресурсы и оборудование используются не эффективно. Целью работы - изучение возможности внедрения концепции удаленной аэродромной диспетчерской вышки в украинских аэропортах для повышения эффективности затрат на оказание аэронавигационных услуг в аэропортах и соответственно уменьшение расходов на авиаперевозки до региональных аэропортов Украины.
Попередній перегляд:   Завантажити - 980.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського